Project 1999

Go Back   Project 1999 > General Community > Rants and Flames

Closed Thread

Thread Tools Display Modes
Old 01-14-2013, 11:12 AM
radditsu radditsu is offline
Planar Protector

radditsu's Avatar

TMO goes to a guild summit. Asks "When's velious coming out". Takes a dump on everybody else. Leaves. Now reduced to attempting to kill stealing a small guild with less level 60's than TMO's next farm guild, all for a ranger epic stone.

Posterize em Doors. Fight the good fight.

Tanrin,Rinat,Sprucewaynee
Old 01-14-2013, 11:14 AM
Cochonou Cochonou is offline
Aviak

Cochonou's Avatar

Quote:
Originally Posted by Yapas [You must be logged in to view images. Log in or Register.]
Concernant le fait que je sois TMO, je me suis encore plus rendu compte que toi, Cochonnou et les autres haters/troll en tout genre comprennent vraiment quedal à cette guilde.. Mais bon quoi de plus normal t'as jamais été dans cette guilde.
[You must be logged in to view images. Log in or Register.]
Old 01-14-2013, 11:15 AM
Godefroi Godefroi is offline
Banned

Quote:
Originally Posted by Yapas [You must be logged in to view images. Log in or Register.]
Impossible de discuter avec toi, tu troll tout et à force ça t'isoles mais bon tu as surement besoin du forum RNF pour "te montrer" vu que y a pas un seul thread sans ton "avis".
Mon "insulte" était une boutade (sarko etc..) mais vu que tu aimes jouer la pucelle effarouchée ( cochonou aussi apparement lol), prend cette boutade comme tu le sens je m'en fous...

Concernant le fait que je sois TMO, je me suis encore plus rendu compte que toi, Cochonnou et les autres haters/troll en tout genre comprennent vraiment quedal à cette guilde.. Mais bon quoi de plus normal t'as jamais été dans cette guilde.

Ps; pour moi cette discussion est close et je n'alimenterais pas ta/tes futures réponses me concernant.

NB: tu devrais lire le post d'Alawen plus haut.. rien de plus vrai.

A bon entendeur..
Encore une insulte, comme le dit Cochonou avec sa citation, on ne s'énerve que quand on a plus d'arguments.

Excuse moi de poster mon avis, c'est la liberté de chacun de discuter, la tienne comme la mienne.

De plus je te ferais remarquer qu'il n'y a nul besoin d'être dans une guilde pour la comprendre, en ce qui me concerne il n'y a uniquement ses exactions qui m'intéressent et nullement besoin d'être dedans pour voir comment elle agit en raid, il suffit d'y aller et de raider contre vous [You must be logged in to view images. Log in or Register.]

Je ne fais aucun commentaire sur l'ambiance de guilde et les possibles amitiés que vous entretenez entre vous, ne mélange donc pas tout. Je suis comme toi un raider sur P99 et je commente uniquement votre politique en tant qu'entité de notre communauté, rien d'autre.

Alors détend toi, ne t'énerves pas, ne monte pas sur tes grands chevaux, mais je vois que tout comme tes autres guildies, vous ne discutez avec personne, vous vous énervez, faute d'arguments...C'est dommage et ça ne dépeint pas un beau tableau de vous aux yeux de la communauté de p99 [You must be logged in to view images. Log in or Register.]

Aller Cécilia "Si tu reviens, j'arrête tout" [You must be logged in to view images. Log in or Register.]
Old 01-14-2013, 11:17 AM
jpeute jpeute is offline
Banned

Quote:
Originally Posted by arsenalpow [You must be logged in to view images. Log in or Register.]
I wish I were at home and had access to my logs, allow me paraphrase:

Pullen <TMO> says: hahahha my third monk alt has better gear than chest!!

So you're fighting for other TMO monks that say they are better geared than me yet I have pretty much best in slot everything except for VP loot and another wu fist (and maybe a better DPS shoulder slot but that's moot since I'm always in my resist set)

Just concede the point that you're greedy.
for the part pullen saying he was better geared as u, it was just a troll attempt and i guess it worked good...i thought u noticed that...

for the part u say i'm greedy, explain how i'm more or less greedy than you or any other guy on p99? i want the best gear for myself and my guildies to be able to fight high end boss (u know the vp dragon?). If u say i'm greedy for that so yes i'm guilty.
Old 01-14-2013, 11:17 AM
Thana8088 Thana8088 is offline
Fire Giant

Thana8088's Avatar

Can we get a p99 a la Francais section for these Frenchies? Rapide? S'il vou plait?
Pickahippy - 52 Druid
All priest, all the time.
Old 01-14-2013, 11:18 AM
Yapas Yapas is offline
Banned

Quote:
Originally Posted by Thana8088 [You must be logged in to view images. Log in or Register.]
Can we get a p99 a la Francais section for these Frenchies? Rapide? S'il vou plait?
[You must be logged in to view images. Log in or Register.]
Old 01-14-2013, 11:19 AM
Kraftwerk Kraftwerk is offline
Planar Protector

Just when I think RnF can't get any worse, they start posting multiple paragraphs entirely in French.

Quote:
Originally Posted by ZenjitsuRZ View Post
Multiplication is used at all levels.
Old 01-14-2013, 11:22 AM
Godefroi Godefroi is offline
Banned

Quote:
Originally Posted by jpeute [You must be logged in to view images. Log in or Register.]
yes i'm guilty.
We know, you even were suspended 6 Months [You must be logged in to view images. Log in or Register.]
Old 01-14-2013, 11:23 AM
jpeute jpeute is offline
Banned

Quote:
Originally Posted by Godefroi [You must be logged in to view images. Log in or Register.]
Que je donne mon opinion n'a rien à voir au fait que tu devrais te détendre lol. En quoi est-ce lié?

Il ne s'agit pas de moi ici, mais de toi qui perds tes nerfs en écrivant en caps, comme si tu n'arrivais pas à te faire entendre sans hurler [You must be logged in to view images. Log in or Register.]

Yapas if you can't stand all the heat against the guild you just app'd to you might wanna read something else than RnF since this part of the forum is all about it [You must be logged in to view images. Log in or Register.]

TMO's frenchies are pissed dayum
un exemple de plus, il faut que tu répondes a mon post. Ou est ce que t'as vu une invitation à un dialogue avec toi?

T'essaye tjours d'avoir le dernier mot sur chaque sujet chaque post etc...je pense que tu devrais RELAX et pas chercher à ramener ta fraise sur chaque sujet.

Ce post n'est aucunement une invitation au dialogue mais j'imagine que tu répondras qu'a meme.
Old 01-14-2013, 11:24 AM
jpeute jpeute is offline
Banned

Quote:
Originally Posted by Godefroi [You must be logged in to view images. Log in or Register.]
We know, you even were suspended 6 Months [You must be logged in to view images. Log in or Register.]
un exemple de plus...t'es assez pathetique.
Closed Thread

Posting Rules